Upozorňujeme, že aktuální informace hledejte www.facebook.com/WellnessM.Klatovy.
Agentura Zdravé dítě
Mgr. Miroslava Zámečníková
tel.: 603 979 062
napište nám

Bosu–aerostep

Mirka cvičí bosu–aerostep

Co je cvičení bosu–aerostep?

cvičíme bosu–aerostep

Bosu–aerostep je název pro produkt, který byl poprvé prezentován jeho vynálezcem Davidem Weckem (USA) v roce 2000 a který se stal velmi rychle nejúspěšnější novinkou na světovém trhu v oblasti fitness.

Bosu–aerostep je univerzální cvičební pomůcka využitelná v řadě různých tréninkových programů na první pohled připomínající nafukovací polokouli, přičemž se využívají obě její strany. Odtud také pochází samotný název „Both Sides Up“, což znamená, že bosu–aerostep může být používán buď plošinou nahoru nebo dolů.

Bosu–aerostep je navrženo tak, že je zapotřebí udržovat rovnováhu při každé pozici cvičení, čímž zapojíte i hluboko uložené svaly, především břišní a zádové, ale i pánevního dna. Bosu–aerostep je využíván jak v oblasti fitness, tak i v oblasti rehabilitace. Toto dynamické cvičební nářadí může být kombinováno i s dalšími cvičebními pomůckami, což umožňuje využívat obrovský zásobník cviků pro klienta od začátečnické úrovně až po vrcholové sportovce.

Bosu–aerostep lekce mívají zpravidla trojí charakter

AEROBNÍ — díky rychlejšímu tempu dochází k účinnému spalování tuku, současně se zpevňuje a tvaruje postava.
KOMBINOVANÉ — aerobní fáze, následovaná pomalejší, ale intenzivní posilovací částí.
REHABILITAČNÍ — cvičení v pomalejším tempu využívající též prvky Pilates. Umožňuje důkladně procvičit většinu svalových skupin, účinně napomáhá budovat svalový korzet, udržovat vzpřímené držení těla a vyrovnávat svalové dysbalance.Toto cvičení je vhodné víceméně pro každého bez rozdílu věku a fyzické zdatnosti.

cvičíme bosu–aerostep
cvičíme bosu–aerostep
cvičíme bosu–aerostep

Možné typy tréninku a zátěže na našich lekcích

Cvičení nutí klienta udržet vždy střed (core) svého těla nad středem míče a tím udržovat rovnováhu a stabilitu. Působení gravitace vyžaduje od klienta zapojovat svaly středu pro udržení rovnováhy.

Co přináší toto cvičení?

Výhody cvičení ze zdravotního hlediska

  1. Dosažení lepší fyziologické rovnováhy, což může ovlivnit veškerý další výkon. Rovnováha je základ všeho pohybu.
  2. Efektivnější zapojení svalů středu, při správném cvičení aktivace a posílení posturálního svalstva.
  3. Zpevnění šlach a vazů zejména hlezenních kloubů.
  4. Zvýšení pohyblivosti, získání větší jistoty při jakémkoliv dalším pohybu či sportu.

A osobní zkušenosti? Zábavné, ale intenzivní cvičení, při kterém se pěkně zapotíte a zapojíte svaly, o nichž možná ani netušíte, že je máte.

Přijďte bosu–aerostep vyzkoušet!